بهترین مرکز بوتاکس قیطریه |تصویر شاخص

بهترین مرکز بوتاکس قیطریه کدام است؟ بوتاکس چیست و برای چه انجام می شود؟ آیا بوتاکس را می توان در هر کلنیک و آرایشگاهی انجام داد؟ برای پاسخ به این سوالات و معرفی بهترین مرکز بوتاکس قیطریه همراه ما باشید.

 

بوتاکس چیست و چگونه عمل می کند؟

بوتاکس در واقع ترکیبی ساخته شده از نوعی سم به نام بوتولینوم است که عمل اصلی آن فلج ساختن عضلات ماهیچه می باشد. اولین جمله این بخش ممکن است شما را به کل از بوتاکس کردن منصرف کند اما به هیچ عنوان نگران نباشید! اگر این سم به اندازه ای مشخص و حساب شده تزریق گردد، هیچ عارضه ای را در پی نخواهد داشت. به همین خاطر انجام بوتاکس در بهترین مرکز بوتاکس قیطریه بسیار حائز اهمیت است. ما در تانسو کلینیک با مجرب ترین و حرفه ای ترین پزشکان و متخصصان این حوزه به بهترین شکل این کار را برای شما انجام می دهیم.

همانطور که پیش از این اشاره شد، بوتاکس کردن باعث فلج شدن عضلات ناحیه تزریق شده می گردد. این عمل باعث می شود که عضلات منقبض نشوند و در حقیقت چروک های آن قسمت برطرف خواهد شد. بوتاکس در بدن باعث غیرفعال شدن گیرنده های درون ماهیچه های اطراف محل تزریق شده می گردد. این غیرفعال شدن همیشگی نیست و بدن به مرور شروع به ترمیم این گیرنده ها می کند. به همین دلیل بوتاکس مادام العمر نیست و نیاز به ترمیم کردن دارد. اگر برای ترمیم بوتاکس خود به دنبال بهترین مرکز بوتاکس قیطریه هستید، ما در تانسو کلینیک همراه شما هستیم.

مقاله مرتبط:   لیزر موهای زائد زنان در شمال تهران

بوتاکس دور چشم | بهترین مرکز بوتاکس قیطریه | تانسو کلینیک

چه کسانی می توانند از بوتاکس استفاده کنند؟:

انجام کار های زیبایی مانند بوتاکس کردن کاملا به نظر شخص و علاقه او بستگی دارد. هرکسی هر زمان که احساس کرد، صورت او چین و چروک زیادی دارد و دوست دارد، صورت خود را بدون چین و چروک مشاهده نماید، می تواند با بوتاکس کردن نسبت به رفع آنها اقدام کند. افرادی که برای بوتاکس به کلینیک ها مراجعه می نمایند، اغلب در اواخر دهه 20 و در دهه 30 زندگی خود هستند. تانسو کلینیک، بهترین مرکز بوتاکس قیطریه، همراه با پزشکان و متخصصان حرفه ای خود آماده خدمت رسانی به شما می باشند.

یک دسته دیگر از افرادی که خواهان بوتاکس کردن هستند، افرادی هستند که بسیار عرق می کنند و به شدت از این مسئله ناراحت هستند. بوتاکس با غیر فعال کردن غدد عرق ناحیه زیر بغل به کاهش تعریق از این ناحیه کمک می کند و می تواند راه حل خوبی برای حل این مشکل شما باشد. یکی از معتبرترین مراکز بوتاکس قیطریه برای این نوع بوتاکس، کلینیک تانسو و تیم بسیار مجرب آنها می باشد.

 

مراقبت های لازم برای قبل و بعد از بوتاکس کردن:

پیش از بوتاکس کردن رعایت برخی نکات حائز اهمیت است. در این قسمت به بعضی از آنها اشاره می نماییم:

  • گرسنه نباشید! قبل از این که برای بوتاکس کردن بروید، حتما چیزی میل نمایید. زیرا تا چندین ساعت بعد از بوتاکس کردن عضلات صورت به راحتی قابل حرکت نیستند و غذا خوردن برایتان مشکل خواهد بود.
  • از آفتاب دور باشید و از کرم ضدآفتاب استفاده نمایید. پوست آفتاب سوخته فرآیند بوتاکس را مختل می کند.
  • مهم ترین نکته پیش از بوتاکس کردن انتخاب پزشک متخصص در این حوزه است. بهترین مرکز بوتاکس قیطریه بدون شک کلینیک تانسو می باشد. این کلینیک با مجرب ترین کادر پزشکان تمام خدمات زیبایی و جوانسازی را بی هیچ نقصی برای شما انجام می دهند.
مقاله مرتبط:   لیزر موهای زائد زنان در شمال تهران

بعد از بوتاکس کردن نیز تا مدتی نیاز به برخی مراقبت ها می باشد. برای این که تجربه بهتری از بوتاکس داشته باشید بهتر است، موارد زیر را رعایت نمایید.

  • از اپیلاسیون کردن بپرهیزید. اپیلاسیون کردن موجب انقباض عضلات صورت می شود و فرآیند بوتاکس شما را مختل می نماید. پس بهتر است تا 1 هفته بعد از بوتاکس از اپیلاسیون، بند انداختن و یا اصلاح ابرو خودداری نمایید.
  • بعد از مدتی، بوتاکس شما نیاز به ترمیم پیدا می کند. برای ترمیم بوتاکس خود حتما به بهترین مرکز بوتاکس قیطریه مراجعه نمایید تا از آسیب های احتمالی بوتاکس دور باشید.

بهترین مرکز بوتاکس قیطریه؛ تانسو کلینیک

 

بهترین مرکز بوتاکس قیطریه

تانسو کلینیک به عنوان بهترین مرکز بوتاکس قیطریه شناخته می شود. کار های زیبایی خود را با خیال راحت به کلینیک تانسو بسپارید تا متوجه دلیل شهرت آنها به عنوان معتبرترین مرکز بوتاکس قیطریه بشوید.

 

سخن پایانی

بوتاکس کردن به رفع چین و چروک و جوانسازی پوست صورت شما بسیار کمک می کند. همینطور اگر در بهترین مرکز بوتاکس قیطریه انجام شده باشد، ریسک خطرات آن به شدت کاهش می یابد. برای بوتاکس و کارهای زیبایی خود به بهترین و معتبرترین مرکز بوتاکس قیطریه یعنی تانسو کلینیک مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سال رو به زیبایی تمام کن!

جشنواره پایان سال تانسو کلینیک
با

50 درصد تخفیف