انجام کلیه خدمات

کرایوتراپی

ضایعات پوستی مانند زگیل های تناسلی یا غیرتناسلی وهمچنین ضایعات عروقی ، در هر سنی و به هر دلیلی ممکن است ایجاد شوند و تاثیر بسزایی در ظاهر صورت و بدن ما دارند که این عارضه اخیرا به یکی از دغدغه های افرادی  که دچار این بیماری ها هستند تبدیل شده .

کاریوتراپی یا سرما درمانی یکی از روش های نوین و غیرتهاجمی درمان ضایعات پوستی است که در یونان ابداع شده و از طریق دمای بسیار پایین و از بین بردن سلول های آن ناحیه انجام میشود.

این روش به صورتی رخ میدهد که عارضه مورد نظر در معرض سرما و دمای پایین قرار داده شده و سلول های عصبی و غیرعصبی آن ناحیه دچار شک دمایی شوند و یخ بزنند که این حرکت با استفاده از مواد مختلف انجام میشود .

کرایوتراپی | تانسو کلینیک

حذف ضایعات پوستی با کرایوتراپی

مرکز تخصصی و زیبایی تانسو ،با در اختیار داشتن تکنولوژی روز و به کار گیری هر سه روش گفته شده ، می تواند هرگونه عارضه پوستی که باعث آزار و ایجاد مشکلاتی درانجام کار های روزمره فرد شده را از بین ببرد و باعث برگشتن ارامش به زندگی افراد شود.متخصصان و پزشکان مجرب مجموعه ما در تلاشند تا با کمترین درد و عوارض ، بهترین تجربه برداشتن ضایعات پوستی و انواع خال را به شما هدیه دهند تا در محیطی کاملا استریل و بهداشتی ، تجربه ی جدیدی را در حوزه زیبایی و درمان به بیماران ارائه دهند .

سوالی دارید؟

• برطرف کردن  زگیل از جمله زگیل‌های تناسلی و غیر تناسلی
  • از بین بردن زائده‌ها و لک‌های پوستی
  • از بین بردن خال‌های گوشتی
  • از بین بردن کک و مک
  • درمان بیماری‌های دهان
  • برطرف کردن کیست‌های خوش‌خیم
  • برداشتن تومورهای موجود بر روی سطح پوست
  • ریشه‌کن کردن تومورهای استخوانی
  • از بین بردن آثار ناشی از تغییر رنگ پوست در اثر آفتاب و لنتیگو
  • از بین بردن علائم و التهابات ناشی از اگزما
  • از بین بردن گوشت‌های اضافه و کلوئیدها
  • از بین بردن اسکارهای هیپرتروفیک
  • کمک به درمان بیماری ویتیلیگو
  • کاهش لک‌های پوستی و کمرنگ کردن تاتو
  • درمان سرطان پوست در مراحل اولیه
  • بهبود خارش‌های پوستی
  • از بین بردن چربی‌های اضافی بدن
  • خانم هایی که در دوران بارداری و یا شیردهی هستند.
  • کودکانی که انجام کرایوتراپی در آنها منجر به تاول می شود.
  • افراد دیابتی.
  • افرادی که پوست آنها تیره است.
  • افراد مستعد ایجاد اسکار
  • افرادی که تومور سرطانی یا کیست‌ بدخیم دارند.
  • افراد مبتلا به سرطان پوست هستند.

پس از جلسه کاریوتراپی پزشک برای شما یک سری دارو هایی تجویز میکند یا شمارا به انجام مراقبت هایی توصیه میکند که در ادامه به بعضی از انها اشاره میکنیم:

زمانی که پزشک به شما اجازه داد؛ باید زخم را با استفاده از آب گرم و صابون آنتی باکتریال کاملا تمیز و ضدعفونی کنید. این کار را باید هر روز انجام دهید.

هرگز از صابون‌های عطری و معمولی برای شستشوی زخم استفاده نکنید. پس از شستشوی زخم، روی آن را نبندید و اجازه دهید تا در معرض هوا خشک شود. اروهای خود را شامل آنتی بیوتیک و مسکن، به موقع مصرف کنید.

برای چکاب زخم‌ها و بررسی عوارضی مانند تاول، تورم، التهاب، قرمزی و ترشحات، به پزشک مراجعه کنید.

در صورت ایجاد خونریزی در ناحیه تحت درمان، آن را با استفاده از یک گاز تمیز و به مدت ۱۵ دقیقه فشار دهید. در صورت متوقف نشدن خونریزی، حتما به پزشک مراجعه کنید.

با اینکه این روش جز روش های کاملا غیرتهاجمی و سرپایی است اما گاها ممکن است فرد پس از انجام این عمل دچار عوارضی شود که بعضی از انها موقت اند مانند ایجاد قرمزی و التهاب که معمولا پس از چند ساعت از بین می‌روند.

اما بعضی ازعوارض  حاد هستند و نیاز به مراجعه به پزشک دارند که کمتر رخ میدهند مانند سردرد یا بر روی ناحیه تحت درمان، شاهد ایجاد تاول باشید یا احساس درد کنید.

سال رو به زیبایی تمام کن!

جشنواره پایان سال تانسو کلینیک
با