یکی از برترین روش هایی که مردان می توانند به طور دائم به حذف موهای زائد بدن خود بپردازند لیزر می باشد. در واقع روش های موقت زیادی برای حذف موهای زائد مردان وجود دارد، مانند اپیلاسیون، ژیلت و کرم های موبر، اما هیچ کدام مانند لیزر دائمی نمی باشند.

لیزر موهای زائد مردان گزینه ای تقریبا دائمی و مناسب در بین مردان محسوب می شود. در این روش با آسیب رساندن به فولیکول مو، رشد و رویش موهای زائد به حداقل می رسد.

لیزر موهای زائد مردان شمال تهران در مجموعه تانسو کلینیک بدون عوارض و درد انجام می گیرد، در مواقعی که احساس درد داشته باشید می توانید از ژل های موضعی بی حسی استفاده کنید. این روش برای تمام مردان تقریبا موثر و کاربردی می باشد.

نحوه انجام لیزر موهای زائد مردان

اگر به دنبال خدمت لیزر موهای زائد مردان در شمال تهران هستید  مجموعه  تانسو دستگاه های پیشرفته ای به همراه پرسنل مجربی دارد که میتوانند با دقت زیاد و با کیفیت مناسب  لیزر شما را انجام دهند  و فولیکول های مو را بدون وارد شدن آسیب جدی ای به پوست از بین می برند.

دستگاه لیزر تنها موهای زائد را از بین می برد و رنگی که در موهای زائد وجود دارد، ناشی از رنگدانه هایی به نام ملانین می باشد.

مقاله مرتبط:   بررسی لیزر موهای زائد در قیطریه

امروزه قابلیت استفاده از ملانین جهت انتقال پرتوهای لیزر به صورت مستقیم به فولیکول ها وجود دارد. یعنی لیزر می تواند بدون هیچ گونه انرژی هدر رفته ای فعالیت کند که این عمل موجب گرم شدن پوست می شود.

بنابر این در حین عملیات لیزر در این مجموعه در شمال تهران ، از یک سیستم جریان هوای خنک برای  لیزر موهای زائد مردان، استفاده می کنند. دستگاه های پیشرفته لیزر در مرکز مجموعه تانسو کلینیک دارای سیستم خنک کننده می باشند.

لیزر فول بادی آقایان

فول بادی به معنای کل بدن می باشد. هنگامی که برای اولین بار به مجموعه تانسو کلینیک مراجعه می فرمایید ابتدا از شما سوال پرسیده می شود که برای کدامین قسمت های بدن، لیزر موهای زائد انجام شود؟

به طور کلی خدمات لیزر موهای زائد مردان شمال تهران شامل موارد زیر می شود.

صورت ( شامل پیشانی، شقیقه ها، پشت لب، گونه ها، چانه، گوش ها)

بدن ( شامل سینه ها، گودی کمر، زیر بغل، دست ها، پاها، شکم، شانه ها، مچ ها، ناحیه تناسلی)

 

تفاوت قبل و بعد  لیزر موهای زائد در مردان
تفاوت قبل و بعد لیزر موهای زائد در مردان

 

لیزر رشد موهای زائد مردان را به شدت کاهش می دهد، تا هنگامی که بعد از چند ماه تقریبا هیچ مویی روی بدن خود احساس نخواهید کرد.  پس از اتمام کل جلسات لیزر در مراکز لیزر موهای زائد مردان شمال تهران، موهای ضخیم دیگر هرگز رشد نخواهند داشت.

مقاله مرتبط:   لیزر موهای زائد زنان در شمال تهران

لیزر موهای زائد مردان برای تمام انواع پوست و انواع مو بدون هیچگونه خطری می باشد. برای کسب بهترین نتیجه حداقل 6 جلسه توصیه می شود.

فاصله زمانی بین جلسات لیزر موهای زائد از 4 هفته تا 6 هفته متغیر می باشد و از همان جلسه اول شما شاهد تغییرات و رویش کم موهای زائد بدن خود خواهید بود.

مجموعه تانسو کلینیک در شمال تهران، همراه با تیم حرفه ای و پزشکان ماهر، لیزر موهای زائد بدن شما را توسط پیشرفته ترین دستگاه های لیزر به بهترین نحو احسنت و به روز ترین تکنولوژی روز دنیا انجام می دهد.

 

لیزر موهای زائد مردان شمال تهران | تانسو کلینیک
لیزر موهای زائد مردان در مجموعه تانسو

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سال رو به زیبایی تمام کن!

جشنواره پایان سال تانسو کلینیک
با

50 درصد تخفیف