امروزه یکی از دغدغه های افراد رشد موهای زائد می باشد. با توجه به وجود روش های زیادی جهت حذف موهای زائد بدن، اما اکثر مردم به دنبال روشی می باشند که به صورت دائم از موهای زائد خود خلاص شوند.
قیطریه یکی از محلات قدیمی شمال تهران و قسمتی از شمیرانات است که در منطقه 1 قرار دارد. اگر در این منطقه هستید و به دنبال لیزر موهای زائد خود هستید قطعا کلینیک تانسو گزینه مناسبی برای شما می باشد.
از میان روش هایی که برای حذف دائمی موهای زائد وجود دارد، لیزر موهای زائد می باشد. در حقیقت تنها روش علمی و معتبری که می توان برای همیشه از رشد موهای ضخیم و زائد جلوگیری کرد لیزر می باشد.

لیزر موهای زائد در قیطریه تقریبا بدون عوارض و درد در کلنیک ما انجام می شود، در نواحی که موهای زائد بدن ضخیم می باشند اگر احساس درد داشته باشید می توانید از متخصص بخواهید از ژل های موضعی ضد درد استفاده کند.

مجموعه تانسو کلینیک که یک مرکز معتبر در لیزر موهای زائد در قیطریه می باشد، به صورت تخصصی لیزر موهای زائد را انجام می دهد.

نحوه انجام لیزر موهای زائد

دستگاه های پیشرفته لیزر موهای زائد  در کلینیک تانسو شعبه قیطریه جهت از بین بردن و حذف موهای ضخیم و زائد بدن با دقت بالایی فولیکول های مو را بدون این که هیچ گونه آسیبی به پوست بدن وارد شود، از بین می برند.

مقاله مرتبط:   لیزر موهای زائد تهران

این دستگاه های تخصصی تنها موهای زائد بدن را از بین می برند و رنگی که در موهای زائد وجود دارد، ناشی از رنگدانه هایی به نام ملانین است.

مجموعه تانسو کلینیک لیزر  موهای زائد بدن را به بهترین نحو احسنت توسط پیشرفته ترین دستگاه های لیزر انجام می دهد.

جهت لیزر در این مجموعه باید نکات زیر را رعایت کنید.

  • تراشیدن ناحیه مورد نظر.
  • در حین عملیات، باید از عینک مخصوص محافظ استفاده کنید.
  • ترجیحا تا سه روز بعد از انجام لیزر از رفتن به سونا و استخر خودداری کنید.
لیزر موهای زائد در قیطریه
رعایت اصول صحیح لیزر توسط مجموعه تانسو در قیطریه

 

راهنمای لیزر در مجموعه تانسو

مهم ترین نکته ای که به هنگام لیزر موهای زائد در قیطریه باید به آن توجه کنید، انتخاب یک کلینیک معتبر می باشد. اقدامات لازم و رعایت دستورالعمل های صحیح به هنگام لیزر باید توسط متخصصین و افراد ماهر انجام شود.

لیزر موهای زائد در مجموعه تانسو کلینیک طبق اصول صحیح و بهترین نحو احسنت طی جلسات معینی انجام می گیرد. به طور کلی دوره درمان لیزر موهای زائد در قیطریه حدود 6 تا 8 جلسه می باشد.

از آن جایی که لیزر، رشد و رویش موهای زائد را به شدت کاهش می دهد، بدن افراد پس از طی جلسات اولیه فاقد رشد موهای ضخیم خواهد بود.

مقاله مرتبط:   بررسی عوارض لیزر موهای زائد

در واقع شما پس از طی اولین جلسه لیزر موهای ضخیم و زائد بدن توسط مجموعه تانسو کلینیک شاهد تغییر رشد موهای زائد بدن خود خواهید بود. دیگر از موهای ضخیم خبری نیست و از شر موهای زائد و ضخیم خلاص می شود.

پس از طی دوره ی کامل جلسات در این مجموعه که از بهترین مراکز لیزر در قیطریه می باشد، شما نتیجه ی دلخواه خود را خواهید دید.

مجموعه تانسو کلینیک همراه با یک تیم متخصص، با جدیدترین روش های روز توسط دستگاه لیزر، به حذف موهای زائد شما می پردازد.

لیزر موهای زائد در قیطریه | کلینیک تانسو
رضایت از لیزر موهای زائد در قیطریه | کلینیک تانسو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سال رو به زیبایی تمام کن!

جشنواره پایان سال تانسو کلینیک
با

50 درصد تخفیف