بهترین دستگاه لیزر مو کدام است ؟

دستگاه های‌مختلفی برای لیزر موهای زائد بدن وجود دارد که هر کدام با توجه به طول موجی که دارند، اثر بخشی متفاوتی نیز دارند ، دستگاه های مختلف از یک یا چند تکنولوژی لیزر استفاده میکنند. در اینجا به معرفی بهترین دستگاه لیزر مو زائد می پردازیم:

 

 دستگاه لیزر مو مبتنی بر لیزر الکساندریت

لیزر الکساندریت یکی از سریع ترین لیزر هاست و برای مناطق بزرگ مانند کل بدن مناسب است و اثر زیادی روی موهای نازک و پوست های روشن دارد . بهترین دستگاه لیزر مو  الکساندریت ، کندلا جنتل پرو است که از قدیمی ترین تولید کنندگان لیزر و تجهیزات پزشکی امریکا بوده است.

 دستگاه لیزر مو مبتنی بر لیزر الکساندریت
دستگاه لیزر مو مبتنی بر لیزر الکساندریت

 

دستگاه لیزر مو مبتنی بر لیزر دیود

این دستگاه بهترین دستگاه لیزر مو برای پوست های سبزه است که جلسات درمانی کوتاه تری دارد ولی اثر گذاری بیشتری نسبت به الکساندریت دارد . بهترین دستگاه لیزر دیود، دیود وکتوز است که از لحاظ سرعت ، در نوع خود بهترین دستگاه لیزر موهای زائد به شمار میرود .

لیزر مو مبتنی بر لیزر دیود
لیزر مو مبتنی بر لیزر دیود

 

 

دستگاه لیزر مو مبتنی بر تکنولوژی ان دی یانگ

این تکنولوژی برای افرادی که پوست تیره دارند، بهترین گزینه است .زیرا بقیه فناوری ها برای این نوع پوست کمی خطرناک و دردناک خواهد بود.بهترین  دستگاه این تکنولوژی ، دستگاه لیزر دکا است که این شرکت در حوزه تجهیزات پزشکی فعال بوده و یکی از خاص ترین دستگاه های لیزر را تولید میکند.

مقاله مرتبط:   بررسی لیزر موهای زائد در قیطریه
دستگاه لیزر مو مبتنی بر تکنولوژی ان دی یانگ
دستگاه لیزر مو مبتنی بر تکنولوژی ان دی یانگ

 

جمع بندی دستگاه های لیزر مو

لیزر موهای زائد بستگی به سن ، هورمون ها، داروهای مصرفی ، نوع پوست هر فرد و … متفاوت نتیجه خواهد داد اما نکته ی ثابت شده این است که این روش بهترین و امن ترین راه برای از بین بردن موهای زائد بدن که مارا با مشکلات فراوانی مواجه میکند، بوده و درصورتی که اپراتور شما حرفه ای باشد ، تجربه ی خوبی کسب خواهید کرد .

از اینکه این مقاله را انتها مطالعه کردید ممنونیم . جهت ارتباط با ما حتما هرگونه نظر یا انتقادی دارید از طریق کامنت با ما درمیان بگذارید ‌. به نظر شما بهترین دستگاه لیزر کدام است ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سال رو به زیبایی تمام کن!

جشنواره پایان سال تانسو کلینیک
با

50 درصد تخفیف