لیزر موهای زائد تهران | تانسو کلینیک

تعداد متقاضیان لیزر برای مو‌های زائد هر روز در حال افزایش می باشد و این رقابت در میان کلینیک های زیبایی کاملا احساس می شود

مجموعه تانسو کلینیک یکی از معتبرترین کلینیک های لیزر موهای زائد تهران می باشد. لیزر برای از بین بردن موهای زائد صورت و بدن استفاده می شود.

اگر دوست دارید اطلاع کامل درباره لیزر مو‌های زائد تهران داشته باشید، تا پایان این مقاله همراه ما باشید.

نحوه لیزر موهای زائد

موج های متفاوتی از اشعه لیزر بر روی پوست تابیده می شود، به این صورت که امواج اشعه لیزر به گرما تبدیل می شود و روی فولیکول مو های زائد تاثیر می‌گذارد. این فرآیند موجب می شود که رشد موهای زائد به مرور کم شود، و پس از مدتی از بین برود. برای اینکه این فولیکول های مو به طور کامل از بین برود باید جلسات لیزر ابتدا به صورت ماهانه و بعد سالانه ادامه داشته باشد.

قبل از لیزر موهای زائد حتما باید محل مورد نظر با تیغ یا ماشین، اصلاح شود. بعضی افراد پوست حساس تری دارند. این افراد می توانند نیم ساعت قبل از لیزر از کرم های بی حسی استفاده کنند تا درد را احساس نکنند.

لیزر در مجموعه تانسو کلینیک در اتاق های مخصوص انجام می شود و باید در حین لیزر از عینک مخصوص استفاده کنید. مدت زمان لیزر موهای زائد بستگی به وسعت ناحیه ی تحت درمان دارد.

مقاله مرتبط:   بهترین دستگاه لیزر مو کدام است ؟

مدت زمان لیزر برای افراد متفاوت می باشد، اما به طور کلی زمان متوسط برای کل بدن بین 45 دقیقه تا یک ساعت می باشد. می توان برای همه قسمت های بدن مثل زیر بغل، دست، پا، کمر، شکم، بیکینی و صورت از لیزر استفاده نمود.

لیزر موهای زائد تهران برای افرادی که دارای پوست روشن و موهای ضخیم تیره ای هستند بسیار عالی نتیجه می دهد. همچنین برای کسانی که در ناحیه مورد نظر خالکوبی داشته باشند گزینه خوبی نمی باشد.

شما می توانید از ارائه خدمات لیزر موهای زائد تهران در مجموعه تانسو کلینیک به صورت کاملا تخصصی بهره ببرید.

 

لیزر موهای زائد تهران | مجموعه تانسو کلینیک
لیزر موهای زائد تهران | مجموعه تانسو کلینیک

 

مراقبت های قبل و بعد از لیزر در مجموعه تانسو کلینیک

نکات مهم در رابطه با مراقبت های قبل و بعد از لیزر موهای زائد تهران به شرح زیر می باشد.

مراقبت های قبل لیزر:

  • 2 روز قبل از مراجعه به مجموعه تانسو کلینیک محل های مورد نظر بدن که نیاز به لیزر دارد را با ژیلت یا ماشین اصلاح شیو کنید.
  • به هیچ عنوان 30 روز قبل از لیزر موهای زائد از اپیلاسیون، وکس و اپیلیدی استفاده نکنید، چون باعث می شود مو از ریشه کنده شود.
  • 30 روز قبل از لیزر مو از کرم های لایه بردار استفاده نکنید.
  • توصیه می کنیم دو ماه قبل از لیزر آفتاب نگیرید و یا اینکه از دستگاه سولاریوم استفاده نکنید چون باعث حساس شدن پوست می شود.
  • در صورت استفاده از کرم های مختلف، لوسیون، اسپری و لوازم آرایش در قسمت های مورد نظر، حتماً قبل از لیزر با آب و صابون شسته و خشک شود.
مقاله مرتبط:   بررسی لیزر موهای زائد در قیطریه

مراقبت های بعد لیزر:

  • تا 24 ساعت بعد لیزر از انجام کارهایی که باعث حساس شدن پوست (مثل حمام، استخر، تزریق بوتاکس) می شود اجتناب کنید.
  • در حین جلسات لیزر از آفتاب گرفتن و استفاده از دستگاه سولاریوم خودداری کنید.
  • بعد از جلسات لیزر برای جلوگیری از لک بر روی پوست از کرم ضد آفتاب استفاده کنید.

 

دستگاه های مجهز لیزر موهای زائد | تانسو
دستگاه های مجهز لیزر موهای زائد | تانسو

 

کلینیک مناسب لیزر موهای زائد تهران

از نکات مهم به هنگام انتخاب کلینیک مناسب جهت لیزر موهای زائد تهران علاوه بر اعتبار و رضایت مشتریان، استفاده از دستگاه های لیزر پیشرفته می باشد.

مجموعه تانسو کلینیک یکی از مجهزترین مراکز لیزر موهای زائد تهران می باشد که ارائه خدمات در این مرکز توسط پیشرفته ترین دستگاه های لیزر با جدیدترین روش های روز انجام می شود.

پزشکان ماهر و متخصص مجموعه تانسو کلینیک با داشتن تجربه و دانش کافی و بهره گیری از علم نوین،  مشغول به فعالیت در این مرکز می باشند.

این افراد با رعایت اصول مهم در حین عملیات حذف موهای زائد و مراقبت های ویژه، رضایت بی شماری از متقاضیان خود را جلب کرده اند. اگر لیزر طبق اصول آن و توسط افراد آموزش دیده انجام شود، فاقد هرگونه عارضه ای خواهد بود.

مجموعه تانسو کلینیک کلیه خدمات مربوط به لیزر موهای زائد را با رعایت اصول بهداشتی برای زنان و مردان ارائه می دهد. هنگامی که برای بار اول به این مرکز مراجعه می کنید، ابتدا توسط مشاورین مجموعه، مشاوره و راهنمایی های لازم را دریافت می کنید.

پس از دریافت مشاوره، لیزر قسمت‌هایی از بدن که با توجه به درخواست شما احتیاج به لیزر دارند، طی 6 الی 8 جلسه انجام می گیرد. بعد از اتمام اولین جلسه، طی چند روز آینده شما شاهد ریزش موهای زائد خود خواهید بود و با تکرار مجدد جلسات، موهای زائد به طور دائم حذف می شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سال رو به زیبایی تمام کن!

جشنواره پایان سال تانسو کلینیک
با

50 درصد تخفیف